אני במגזין "נשים" ?? ומה בין לואי ויטון לבלנסטון

9:11



אני אוהבת אתגרים !
ברור לי גם שכל סטייליסטית נתקלת בלא מעט כאלו..

את הסגנון שלי אתן בטח כבר מכירות .עקבים, נעלים שטוחות סגנון מחויט וכמובן לוק מגניב בהתאם למצב הרוחהיומי שלי.

כשהחלטתי להשתתף בקמפיין של בלנדסטון  
חשבתי בליבי  איך אוכל לשלב נעל שאני רואה כדרךף קבע על בנות אולפנה או בטיולי שטח ...
אז זהו מסתבר שזה היה דווקא קל ..
נעלי הבלנסטון מלבד זה שהן נוחות גבוהות ובמבחר צבעים ...
יכולות להתאים גם כן ליום יום שלנו 
והנה לכן דוגמא 
בחרתי בצבע של נעלי בלנסטון בגוון הכאמל
הצבע אהוב עלי 
התאמתי שמלת גינס, כאמל וגינס הולך מצוין !!
בשביל הצבע וקצת טוויסט הוספתי צעיף צבעוני ... עיניים בצידי השמלה ווסט פרווה כי היה נורא קר :) 
וגם בכדי להוסיף מעט לוק בוהמייני.
והתוצאה לפניכן!!!






מגזין נשים
ממה מורכב הלוק שלי :
שמלת גינס- מנגו
צעיף- ברשקה
גקט- פרוותי רנואר
תיק- לואי ויטון
נעלים- בלנסטון

רעיון נוסף להתאמת בלנסטון שחורות שהגומי בצבע כחול, 
ניתן לשלב חצאית או שמלה שחורה וגרביונים אטומים שחורים עם הדפס בגוון הכחול של הגומי !


אז אם בא לכן נעלי בלנסטון ולא יודעות איך ומה ללבוש איתם. 
מזמינה אתכן להכנס להגרלה שווה 
של ייעוץ סטיילינג איתי ! איך ומה כדאי ללבוש ומה הכי מתאים למבנה הגוף שלך. 
וגם... הטבה מיוחדת ברשת קרוקס אנד מור. 
העלו תמונה שלכן עם בלנסטון שברשותכן לאינסטגרם תייגו @lgfashionista @blundstone_israel
ואתן בהגרלה...

מזמינה אתכן להירשם לבלוג שלי
כדי להיות מעודכנות תמיד
גם באינסטוש
בערוץ היוטיוב
ובפייסבוק

ליאתוש

You Might Also Like

4 תגובות

  1. פוסט מעולה! ללא ספק השילוב הכי מוצלח שנתקלתי בו בהקשר של בלנסטון. נהדרת שאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה,מסתבר שלכל פריט לבוש או הנעלה יש תקווה :))

      מחק
  2. בלוגרית מעולה. איך אני נרשמת לשידור שלך במייל

    השבמחק
    תשובות
    1. היי יקירה
      תודה :)
      בתחילת העמוד של הבלוג יש תיבה ששם תוכלי לרשום את המייל שלך
      לקבל התראות לפוסט חדש , אם לא הולך רשמי לי כאן ואצרף אותך בשמחה
      ליאת

      מחק

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts