MILANO FASHION WEEK 2017

8:26


שבוע האופנה במילאנו התחיל עם משב מרענן וקור חודר לעצמות ... דבר שלא הפריע לי להתחיל את היום הראשון עם חולצה לבנה ובלי מעיל
את האאוטפיט שנבחר בקפידה וגרף הרבה מאוד פלאשים רכשתי במיס גיישה .  2 מעצבות ישראליות עם שמלות מרגשות



 היי אבל למה אני סתם חופרת לכם על מה לבשתי בואו נדבר על מה שהיה על המסלול 
את הבוקר פתחתי עם מותג האופנה GRINKO
מוזמנות להציץ בסרטון שלפניכן אבל מה שקרה בסיום התצוגה ריגש אותי עוד יותר
2 המעצבים שיצאו עם תינוקות על הידיים 
וההזמנה שעוצבה עם צילום אולטרסאונד מרגש ... כל תצוגת אופנה היא כמו לידה תכלס.
GRINKO



עם כרטיס גישה לpress הגעתי במהירות ובקלות לתצוגות הבאות
אז נכון שאני מאוד אוהבת ורוד אבל מגפי פרווה ורודים?!? על זה לא חשבתי בבקשה תארזו לי בכל המידות 
תצוגת האופנה כריסטינה טי






נכון שהעברתי בשידור ישיר הכל ממילאנו אז שלא תשכחו את כל הפאן שהיה מצרפת לכם סרטוני התצוגות שהכי אהבתי

VERSACE והנפילה המפורסמת שלי


התצוגה של ANTEPRIMA


השואורום של MR ַ& MRS ITALY שם פגשנו במפתיע אחת משלנו
ארבל קינן


המשך בפוסט הבא



You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts