שבוע האופנה גינדי תל אביב 2017 חלק ראשון TLV FASHION WEEK 2017

17:04




שבוע האופנה גינדי תל אביב סוף סוף כאן
חובבי וחובבות האופנה, עיתונאים, בלוגרים מרחבי הארץ והעולם הגיעו לשטוף את העיניים במיטב האופנה הישראלית, שהתקבצה למתחם האופנה גינדי תל אביב, בקרוב קניון ענק ומרשים .
ואני כמו חובבת אופנה מושבעת קבעתי את משכני השבוע בתל אביב. 
אז מה אהבתי במיוחד ואיזה תצוגות פתחו לי את הלב וכנראה גם את הכיס. 
תמרה סאלם BY TAMARA SALEM
סגנון נקי ומינימליסטי תוך שימוש בבדי פליסה וסקובה , חלק מהפריטים שינו צורה במהלך המסלול עצמו.







אריאל טולדנו
זהב כסף והמון לבן וחצאית אחת שאני חייבת בארון שלי





דרור קונטנטו
מעצב בגדי ערב ושמלות כלה




שנקר בית ספר גבוה לאופנה המציג מידי שנה עבודות של תלמידים מוכשרים שנבחרו בקפידה 





שי שלום הפתיע אותי בצבעוניות וחולצה אחת שחורה שחייבת להיות אצל כולם בארון






ערב התרמה לעמותת רוח נשית
מעצבים שעיצבו שמלות בהשראת דיסני
בין המעצבים חנה מרילוס, אריאל טולדנו, נעמה בצלאל, דרור קונטנטו, עובד כהן, פוקס, גולברי ועוד
על המסלול נראו שלומית מלכה, לינור אברגיל ,ירדנה ארזי, מילכל הקטנה, אסתי גינצבורג, נטע אלחמיסטר
ואורנה דץ ועוד...






You Might Also Like

1 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts