כן לבעלי לב חלש , עזריאלי 360 על גג העולם אטרקציה לקיץ בלתי נשכחת

8:20




פתחתי את הבוקר בחוויה מטורפת ו... מפחידה ומאוד מאוד ממולצת. 😘😜
קניון עזריאלי תל אביב השיקו הבוקר את מתחם ״עזריאלי 360״
על גג המגדל העגול, בקומה חמישים ששימש עד עתה למנחת מסוקים, נפתח מתחם קיץ חוויתי לכל המשפחה. 
צילום קליפ ב360 מעלות ,צילום חוויתי על קורה כמו תמונת הפועלים בניו יורק. 


לחוויה הצטרפו אלי ספי ואביב 

קיר טיפוס אם אתם מעונינים להגיע גבוה יותר. 

וגולת הכותרת אטרקציית משקפי gear vr 
המדמה הליכה בין המגדלים. 
את הצרחות שלי שמעו עד למטה 😜 שווה לפחד ככה !! 

ועוד דברים מגניבים וכייפים לכל המשפחה .. 

אז נכון שאני נוסעת לחו״ל עם הילדים אבל על חוויה כזאת אסור לוותר אז אנחנו כבר מוכנים לבילוי שלנו. 
המתחם פתוח בחודשים יולי אוגוסט, המחיר 40 שקלים  ואפשר גם לזכות בכרטיסים חינם כל הפרטים ורכישת כרטיסים באתר 

חו״ל זה פה 
בואו לראות כמה פחדתי ונהנתי ... כן לבעלי לב חלש 


הכי גבוה שיש !!



צילום: שלומית ויזנר

רוצים לראות עוד הכנסו לסנאפ צאט שלי ligreenstyling 


אוהבת 
ליאתוש


You Might Also Like

1 תגובות

  1. אני לא מאמינה שהגעתי לבלוג שלך בטעות.
    היה ממש כיף!
    בא לי שוב!

    השבמחק

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts