פעילות לילדים שתשאיר אתכם שפויים ,ילדים מבשלים בשרונה מרקט

4:16

ילדים מבשלים בשרונה מרקט




חודש של חופש כבר מאחורינו ... אבל החופש עדיין בעיצומו!! 
רובנו כבר מיצו את הקייטנות, הבריכה וכל מה שרק אפשר כדי להעסיק את הילדים . 
הנה עוד רעיון איך להעסיק את הילדים במתחם לא שיגרתי ובלי לקחת משכנתא.

מתחם שרונה מציג שרונה מרקט קידס 
כבר לא רק למבוגרים: מתחם שרונה מרקט, הלב הפועם של הקולינאריה הישראלית, משיק את "שרונה מרקט קידס": מתחם אוכל חווייתי לילדים המציע לראשונה סדנאות בישול לילדים במהלך חודש אוגוסט. הכניסה חופשית!
מתחם הקולינאריה הגדול בישראל "שרונה מרקט" ממשיך להוביל את תחום הגסטרונומיה הארצי ומשיק את מתחם "שרונה מרקט קידס", הכולל שלל סדנאות בישול וסיורים קולינאריים לילדים במהלך חודש אוגוסט, הפתוחים לקהל הרחב, עם מגוון אטרקציות. המתחם יקיים סדנאות בין התאריכים 9-25 באוגוסט, אשר יתקיימו בימים ראשון-חמישי בין השעות 11:00-14:00 ובין 16:00-19:00, ובימי שישי מ-11:00 עד 14:00.

מתחם "שרונה מרקט קידס" יכלול סדנאות בישול שונות מדי שבוע, כדוגמת סדנת סנדוויצ'ים בריאות, סדנת אפיית מאפינס מיניונים, סדנת פיסול בבצק סוכר ועוד. בנוסף, הילדים יוכלו לבלות במתחמי יצירה, משחקייה וסיורים קולינאריים בשרונה מרקט, שיצאו מדי שעה ובהם יעברו הקטנטנים בין הדוכנים והמסעדות השונות במרקט, יטעמו מטעמים שונים ומגוונים ויקבלו הסברים על עולם התוכן הקולינאריה הישראלי.

השבוע הראשון ב"שרונה מרקט קידס" יהיה בסימן המיניונים, הדמויות המצוירות שהילדים אוהבים (בתאריכים 9-14 באוגוסט), עם אירוח בובות ענק של המיניונים, אשר יסתובבו במתחם ויבשלו יחד עם הילדים (סדנת הכנית עוגת שוקולד אישית של המיניונים עם קישוטי בננות, סדנת הכנת שיפודי בננות מתוקות, ועוד).

בשבוע השני (בתאריכים 15-22 באוגוסט) יתארחו במתחם דמויות מתוך הסרט האהוב "החיים הסודיים של חיות המחמד" ובשבוע השלישי (23-25 באוגוסט) יתארחו ב"שרונה מרקט קידס" כוכבי ערוץ הופ!, וביניהם: תותית, הדבורה מאיה, דובוני אכפת לי ועוד.

לנוחיות ההורים, החנייה בחניון "שרונה " תהיה חופשית בשעתיים הראשונות, על כל קנייה ב-200 ש"ח ומעלה בחנויות ומסעדות המרקט.


ניפגש

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts