מכורות לZara ? אתן לא לבד!

10:59

מכורות לזארה ? אתן לא לבד !



גם בארץ וגם בחו"ל אני תמיד מוצאת את עצמי מגיעה לקניון וישר צועדת לכיוון זארה  :).

ZARA מנגישה לנו את כל הטרנדים!! משום שבאופן טבעי זארה מושפעת מהטרנדים העולמיים ומנסה לייצור מראות חדשניים שילובים מגניבים וכן גם מחירים טובים!

יצאתי לבדוק מה הביאו לנו העונה בקולקציית החורף :

העונה נראה מגוון סיגנונות  כמו military, עולם הספורט ,שנות ה80 והסגנון הרומנטי.
נראה זאת  בחולצות עם אמירה, מעילים וג'קטים בסגנון הצבאי (military)  עם ריקמה או טקסטורה שמעדנת אותם, חצאיות ושמלות מבדי טול .
חצאיות פליסה למראה חצוף וסקסי , חולצות ושמלות מקטיפה עור ולורקס. 

כמובן שניתן למצוא בין היתר את הפריטים מעולם הספורט טרנד שהחל לפני כמה שנים ותופס תאוצה מעונה לעונה השילוב בין מוטיביים עיקריים מעולם הספורט ושילובם בבגדי יום יום וערב .

ועוד מגוון פריטים שקשה להשאיר בחנות .




לייעוץ סטיילינג אישי ומסחרי 
מוזמנות לפנות אלי 

052-8484475

אוהבת ליאתוש 

תעקבו אחרי באינסטוש






You Might Also Like

5 תגובות

  1. אני כל כך היתחברתי כי שאני קוראת את הכתבה מיד נזכרת שעוד בדרכי למטוס מחפשת את סניף זארה שהכי קרוב אלי, כאילו שאין עוד חניות אופנה שוות ����ובכלל יש משהו ממגנט בזארה שיש בה הכל ותמיד אני יוצאת עם משהו, וחלום לחזור לקנות עוד הרבה פריטים שסימנתי ❤️❤️

    השבמחק
  2. אני כל כך היתחברתי כי שאני קוראת את הכתבה מיד נזכרת שעוד בדרכי למטוס מחפשת את סניף זארה שהכי קרוב אלי, כאילו שאין עוד חניות אופנה שוות ����ובכלל יש משהו ממגנט בזארה שיש בה הכל ותמיד אני יוצאת עם משהו, וחלום לחזור לקנות עוד הרבה פריטים שסימנתי ❤️❤️

    השבמחק
  3. אני כל כך היתחברתי כי שאני קוראת את הכתבה מיד נזכרת שעוד בדרכי למטוס מחפשת את סניף זארה שהכי קרוב אלי, כאילו שאין עוד חניות אופנה שוות ����ובכלל יש משהו ממגנט בזארה שיש בה הכל ותמיד אני יוצאת עם משהו, וחלום לחזור לקנות עוד הרבה פריטים שסימנתי ❤️❤️

    השבמחק

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts