מלכת השושנים

11:15




מלכת השושנים
אני אוהבת פרחים בסופי שבוע וגם בחגים
אבל הכי אני אוהבת שהם על הבגדים שלי.. 
המעצבת המוערכת לארה רוסנובסקי בקולקציה מרהיבה שלא תשאיר אתכן אדישות 
את לארה הכרתי דרך חלי חברתי הפאשניסטה ,
ומאז אני עוקבת באדיקות אחרי הקולקציות הבאות , ומשלבת את השמלות היחודיות שלה בעבודות הסטיילינג שלי 

כמו שאמרתי בראשית הפוסט מלכת השושנים!!
קולקציית החורף של לארה משלבת ריקמות צבעוניות על קטיפות שחורות בצבעים עשירים במיוחד, גווני בורדו וירוק עמוק הדפסי שושנים אדומים, שרוולים נפוחים חצאיות עיפרון.
ובקיצור כל מה שפאשניסטה אוהבת 

מוזמנים לראות את הבחירות שלי מהקולקציה המהממת 









טווח מחירים 1400-3200
ניתן להשיג אצל לארה רוסנובסקי LARA ROSNOVSKY


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts