THE WILD & BEAUTY הפקת אופנה מטריפה עם בתיה שיף

5:59




החיים מלאים באתגרים ..יש כאלה שיברחו מהם ויש כאלו שינסו להתמודד מולם ...
אני כזאת! כשיש אתגר אני שם והפקות אופנה מאתגרות הם האדרנלין שלי. 
רבים שואלים אותי למה לך לקום כל כך מוקדם לצאת לצילומים בשלוש או ארבע לפנות בוקר ..
הרי הרווח לא תמיד בצידו..והעבודה קשה!  אך כמו שתמיד אני אומרת סטיילינג עושים באהבה או לא עושים בכלל.

ולכן כשבתיה ושניאור שיף הזמינו אותי ליום צילומים במקום שאפילו לא נמצא על הוויז או מפת ישראל העדכנית ... לא חשבתי הרבה 
וכבר נכנסתי לפעולה ... 
למרות שכשהגעתי למקום וראיתי את הדרך קצת ירד לי הלב... חששתי שלא אשוב בשלום לביתי.

על הצילום האחד ויחיד ניב שמעון 
יחד הקמנו הפקה נדירה מושקעת .... ותכלס מסוכנת 
המיקום ישאר חסוי לצערכם!

מוזמנים להנות מחלק ראשון של ההפקה 
THE WILD AND BEAUTY
















חצאיות וחולצת קטיפה: טאצ' מעצבות אופנה
חולצה שחורה פרנזים : ביצ' פליז
אקססוריז : גלית רונדין, ביצ' פליז ,מנגו
מגפי קטיפה נדירות : ביצ' פליז

מזמינה אתכם להרשם לבלוג לקבל התראות ראשונות !
ולהמשיך ולעקוב אחרי באינסטוש @lgfashionista

להזמנת סטיילינג אישי והפקות אופנה
052-8484475

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts