תדלקתי נסעתי !

0:08




 אני מתדלקת את האוטו שלי אחת לשבוע.
עוצרת בתחנה קרובה נשארת באוטו ומישהו עושה זאת עבורי ...
השבוע החלטתי לתדלק את עצמי ואת המשפחה הקטנה והיפה שלי ...
טוב נו לא כזאת קטנה ותתדלוק שכזה מצריך הכנה ולוגיסטיקה לא קטנה 
גייסתי לטובתי את גוגל ועד מהרה מצאתי ...
כשאני אומרת תדלוק זה אומר חופשה כזאתי קטנה חמימה, בכל אופן סיום מחצית ותעודות מקסימות שהילדים הביאו 
זהו ארזנו את עצמנו ... והצפנו כשאלינו הצטרפו בני משפחה נוספים והכלבה המושלמת שלנו ששרדה בגבורה את הנסיעה הארוכה .

היעד ספסופה מתחם צימרים עם וילות 
במתחם בריכה מקורה ומחוממת סאונה וג'קוזי ענק ... ומתחם ישיבה דשא ועצים וממש כל טוב לסוף שבוע משפחתי חמים. 
איריס בעלת הבית חמימה ומזמינה והאירוח היה כיד המלך ...
אני כמובן חיפשתי מקומות צילום שווים... והמיכלית דלק שחנתה בקרבת. מקום היוותה מקור השראה לפוסט הזה 
כל אחד צריך תדלוק גם הילדים וגם אנחנו. 
מוזמנים להציץ למתחם המושלם 
תהנו 

אחוזת שירת ההר
תמונות מתוך האתר




מסתבר שבקרבת מקום יש יקב ! 

פיצי היפה שלי בודקת את הבריכה 

מנצלת את השמש ומזג האויר המושלם לסלפי


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts