בלונדיניות נהנות יותר

7:59



בלונדיניות נהנות יותר ....
לא בטוחה אחרי שש שעות במספרה ... אני כבר חושבת אחרת !

בשבוע שעבר קפצתי שוב למספרה . זאתי הקבועה שלי, המספרה של אמיר מזרחי .
אחת לחודשיים תמצאו אותי מפנה יום שלם ומטופלת היטב בידיו המנוסות של דודי ממחלקת הגוונים .
הפעם כשהגעתי השערות הלבנות כמעט השתלטו על כל הראש ואפילו חברה כבר אמרה לי ליאת מה נסגר? ומה עם תור דחוף במספרה??
למצוא תור לדודי זה לא דבר של מה בכך צריך פשוט לחכות ... ולכן ימים רבים הסתובבתי עם קצוות לבנות שאיימו על כל סלפי אפשרי. 


תמיד חיפשתי פתרון! כזה מן פתרון אינסטנט להעלמת השורשים הלבנים שבורכתי בהם למכביר:( 

והבוקר מצאתי אותו ! 

מותג טיפוח השיער L'OREAL PARIS משיק בימים אלה ספריי לכיסוי מיידי וזמני של שורשי השיער הלבנים 
  MAGIC RETOUCH.
ב 3 שניות בלבד הספריי מתמזג באופן אופטימלי עם צבע השיער ומתייבש במהירות עד החפיפה הבאה ואינו מכיל מי חמצן .
הספריי שמגיע במבחר צבעים הוא פתרון מיידי לשורשים !

מבחינתי המוצר הוא MUST HAVE והוא הולך להיות קבוע בתיק שלי.
רוצות לראות איך זה עובד תוכלו להציץ בסרטון הבא




 הצבע שבחרתי בשבילי 


הצבעים הקיימים


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts