שלושה ימים בפריז

9:07





מפעם לפעם אני אורזת מזוודה ונוסעת ליעד שעולה לי בראש
ברוב המקרים זהו יעד אירופאי כזה או אחד ....
כאמא חד הורית אני מרגישה שאני צריכה להטעין את עצמי באנרגיות חדשות כדי להיות באמת אמא טובה יותר ...
סיבה טובה למצוא שבוע ללא ימי צילום ולעלות על הטיסה הראשונה לפריז!!
בפריז הייתי מספר פעמים אך הפעם הזאת היתה שונה ....
אולי כי הגעתי אליה ללא ציפיות ובלי תכנון מה לעשות.
הזמנתי מלון בוטיק מפנק עם בריכה קטנה וספא מפנק .

מסתבר שלמזג האוויר היו תוכניות משלו וכבר ביום הראשון הקור והגשם הטורדני הציפו את רחובות פריז מה שלא מנע ממני לקנות מיד מטריה ולשוטט בעיר הנפלאה.

גיליתי חנויות חדשות בתי קפה שווים וגם זוג סנדלים חדשים שהצטרפו לאוסף הנעלים שלי .

Cafe de la Comedie


את היום השני בפריז ביליתי ממש כמו תיירת (שלא ממש ידעה שב1/5 הוא חופש לכל העובדים בפריז והכל אבל ממש הכל היה סגור) עליתי על אוטובוס תיירים וצפיתי מהקומה השניה בכל אתרי התיירות המקסימים של פריז .
ולקינוח בסוף היום פינקתי את עצמי במסעדה מומלצת ושווה La Citadelle
מסעדה בשרית כשרה הנמצאת ברובע 17 בפריז.

יום אחרון בפריז מוקדש לצילומים כי אי אפשר להיות בפריז בלי להנציח את הרגע
מה לבשתי ?
איפה הכי כדאי לצלם בפריז ?

לוקיישן 2 Rue de Montpensier 

שמלה גולברי

ג'קט שמלה זארה
נעלים YSL

שמלה זארה
לוקיישן מוזיאון הלובר
 שמלה ברנדה
 לוקיישן :שער הניצחון 
שמלה zara

צילום from Paris sweet love

נתראה ביעד הבא .....

A post shared by Liat Green (@lgfashionista) on

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts