כל אחת צריכה משהו להתכרבל איתו ....

4:40








מה בין סערה פנימית לסערה חיצונית ..
ואיך משפיע עלינו מזג האויר ?
זהירות!! סערה לפניך...

נולדתי באוגוסט, ילדת קיץ אנכי ..ים, חוף, וגלידה ...
אילו הדברים שעושים אותי שמחה.

בחורף עננים מכסים לי את האנרגיות וכל מה שאני רוצה
זה משהו שיעטוף יחמם ויאהב ..
משהו או מישהו ??
השנים הרבות בהן התגוררתי באנגליה סיגלו אותי בסופו של דבר גם לקור
והתחלתי להתחבר לאקססוריז החורפי.

אז לכל מי שמרגישה שהחורף מבאס אותה,
 הנה כמה המלצות להרגיש טוב וחם מבפנים כשבחוץ סערה..


ראשית רצוי וחשוב שיהיה לך כובע פונפון כמו זה
הכובע מחמם, מגניב והפונפון טרנדי ומשמח את הלב !




צעיף גדול או צבעוני כזה שיכסה את הצוואר יעטוף מעט את הגב וגם יוסיף טאצ ללוק.





ואחרון חביב
שכמייה הוא פריט חובה בכל ארון חורף, עוטף, מחמם ונוח.
כל אישה יכולה להשיג לעצמה את המראה האופנתי עבורה עם שכמיה.
למראה קלאסי שכמיות עם צווארוני פרווה או וואלנים.
שכמיות עם פרנזים וסרטים בהשראה אתנית ללוק אתני ומחמם.

אני בחרתי שכמיה בגוונים מנצחים שאפשר לשלב מעל כל לבוש! שכמיה בגווני שחור לבן !!
מתאים ל: מעל שמלת ערב שחורה או כל צבע אחר ..
מעל מעיל  ארוך שייקי מצמר ..
או סתם להתכרבל איתו על הספה עם כוס קפה ומגזין שווה ...

איפה משיגים ?
רשת האפנה קרייזי ליין
טווח מחירים
צעיפים: 34.90-69.90
שכמיות: 90.90-167.90
one size








זהו
הגיע הזמן להתעטף ...סוער בחוץ.

אוהבת ומעדכנת תמיד
באינסטגרם שלי תמשיכו לעקוב.

מזמינה אתכן לערוץ היוטיוב
מסלולי שופינג עם חלי וליאת

ליאתוש
0528484475










You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts