מישהו לרוץ איתו

3:14



אחרי הסגר השני בבוקר שני אחד מצאתי את עצמי מול רופא המשפחה  ....

כן קבעתי תור, כי הרגשתי שאני כבר לא יכולה יותר.

השהייה במטבח כמה חודשים רצופים תוך כדי ניסיונות לצלוח עוד מתכון ועוד אפיה נתנו את אותותיהם בגופי, מנות השף שניסתי להכין לילדים כל הסגר השאירו בי למעלה מחמישה קג ...

תצחקו!!  בשבילי זה המון, הרגשתי לא טוב גופנית ,המצב רוח היה נורא והבגדים פשוט סרבו לעלות עלי ...

סדרת בדיקת אליה נשלחתי הראו שבריאותי שלמה ומה שחסר זה קצת תנועה :) 

צחקתי לרופא בעיניים ואמרתי לו יש לי ארבעה ילדים! אני בתנועה מתמדדת, עולה ויורדת, סוחבת קניות וגם מנקה את הבית בזמן שהמתבגרים שלי רובצים בזום או בנטפליקס :) 

תקדישי לך שעה ביום בשבילך להרגשה שלך ולבריאות שלך ... לא צריך חדר כושר מספיק אפילו הליכה יומית. הוא אמר לי .

סקפטית חזרתי הביתה הכנסתי את ההליכון מהמרפסת והצבתי אותו במרכז הסלון,

והתחלתי ללכת ,,,,, חצי שעה ביום חצי שעה עם שירים או סרט או סתם מחשבות שרצות בראש ...

ראיתי שינוי כבר בשבוע הראשון !

אני לא גורו לספורט ואף פעם גם לא עניין אותי תזונה או אימונים (שלוש שנים מנוי לחדר כושר שילמתי לחינם ולא באמת הלכתי) אבל אחרי 3 חודשים שאני מקפידה כל יום ללכת חצי שעה/שעה בלבד על ההליכון ... או במסלול הליכה ברחוב שלי, אני יכולה להגיד שאני מרגישה שינוי מדהים בנפש! בגוף! ובהרגשה היומיומית שלי .

פעם אמרה לי מטפלת מקצועית מילים שעד היום זכורות לי , את לא מספיק אוהבת את עצמך אם את לא משנה דברים שמפריעים לך .... עברו 5 שנים מאז.

 אני מנסה להקדיש לעצמי זמן איכות , בשבילי בשביל הילדים שלי.... גם אם זה רק שעה על ההליכון. 

מתי עשית את משהו טוב בשביל עצמך?







ליאת :)

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts