TO BUY OR NOT TO BUY ? SHEIN !!

8:54


TO BUY OR NOT TO BUY ? SHEIN




רבים מאיתנו מכורים לקניון ברשת! online shopping 
יש כאלה שיותר או שפחות אבל יש את מכורי SHEIN ... ויש את הבנות שלי ....

בטוחה שאני לא צריכה לפרט לכן על האתר שכבש את הארנק שלנו בשנים האחרונות ...
ממוצרים לבית, הלבשה, אקססוריז ועוד ... בעצם כל מה שסין יכולה להציע לנו ....כמעט הכל ... 

בחודשים האחרונים SHEIN הוציאו ליין איפור משלהם , שסיקרן לא מעט מאפרות ומאפרים ברחבי הרשת.
 
אני באופן אישי נמענת מלרכוש איפור ברשת,  אבל רינת שלי !! כן יש לי מאפרת בבית !!
החליטה לבדוק את המוצרים עבורכן ולתת את דעתה בנושא :)
לטוב ולרע אתן תחליטו. 

הקליקו לסרטון הסקירה של רינת ועל הדרך מוזמנות לעקוב אחריה באינסטגרם ולהנות ממראות איפור חדשים מידי שבוע .






רינת גרין מאפרת מקצועית 

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts