בבוקר תלבשי לבן ...תצוגת האופנה פקטורי 54

12:01



מכירים את זה שיש תצוגה ואת לא יודעת מה ללבוש?
לא שחסר לי אאוטפיטים בארון אבל תמיד יש התלבטויות קשות 
זה מה שקרה לי בבוקר התצוגה של פקטורי 54
יש לי שמלה לבנה מהממת שאני כל כך אוהבת והחלטתי שאותה אני לובשת. 
אבל היתה לי התלבטות משום ששמלה לבנה נותנת תמיד הרגשה של אובר התלבשתי :).
כאילו לשמלה לבנה ? חתונה וכזה ...

אבל מסתבר שמיד כשירדתי מהאוטו בחניון האאוטיפיטים הלבנים צצו מכל עבר 
אז הנה מצעד האאוטיפיטים לתצוגת של פקטורי 54 כי מי אמר שלבן זה רק לכלות ?
בטוחה שהיו עוד אבל זה מה שמצאתי מסביבי ואת התמונות ר

מיכל פורטמן ואני צילום חלי בן שחר






ועוד...

זה מה שקרה בסטריט ומה היה בתצוגה?
בר רפאלי פותחת בלבן
בר רפאלי פותחת את תצוגת האופנה בשמלה לבנה 

           את כל הפריטים שהוצגו על המסלול אפשר למצוא בחנויות הרשת                                
 חלקם כבר בדקתי מקרוב , פקטורי היא אחת הרשתות האהובות עלי והקולקציה הנוכחית במיוחד .

קולקציית הקיץ של FACTORY 54  מתמקדת בארבעה סיפורים מרכזיים 

CASUAL  |  HOLIDAY  |  DAY TO NIGHT  |  BLACK

מטאלי זה השחור החדש
קצת דרמטי לטעמי ממש

לשופינג 
סקול גריל 



מושלם אביזר הראש של ולטינו הוסיף מסתורין ושיק 




לערב גאלה
רוצה אותה 
בר רפאלי נועלת את התצוגה עם שחור אבל עם טוויסט צבעוני משהו
 מצרפת לכן את הפינאלה  :)




 לסיכום :)שמלה לבנה לא רק לחתונה והריון זה לא מחלה
אוהבת וממשיכה לעדכן תמיד 
ליאתוש

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts