אני, דונטלה, ג'יג'י חדיד ואאוטפיטים שאהבתי במיוחד מתצוגת האופנה של ורסצ'ה

1:29



ורסצ'ה
מה עוד אפשר להגיד על המותג היוקרתי 
בין המוני האנשים שהגיעו בלט התחום המבוגר יחסית זה שהמותג בדרך כלל פונה אליו (לדעתי)
המון יוקרה שחור וכן סלב בשפע...
את התצוגה פתחו נעמי קמפבל וג'יג'י חדיד בלה ועוד דוגמניות שוות עם מליוני עוקבים ויופי נדיר !
את התצוגה תוכלו לראות בתמונות אבל את ההרגשה של להיות חלק מכל אותם אנשים שהייתי ביניהם ספק עם אוכל להעביר.
התרגשות, מוסיקה, אהבה מטורפת לאופנה והרבה הרבה אדרנלין.
וכמובן מאחורי הקלעים שלא הייתי מוכנה לפספס 
ממולי יושבת סוזי מנקס בחיי שמשהו ילביש אותה,
כן אני מוכנה לעזור בנושא 
ככה זה שאת אפילו לא צריכה להראות הזמנה בכניסה לתצוגה
ויש ריספקט, ואת כבר מגיעה מעוד 10 תצוגות ברחבי מילאנו והפקקקים למות .....

תמונות טובות לא יצאו לי  מהתצוגה הזאת אבל סירטון פינאלה שאני צילמתי יש!
וגם סלפי עם דונטלה, גיגי ועוד כמה :)







הלוקים שאהבתי (מתוך אתר האינטרנט vogue runway)








את כל הקולקציה המדהימה תוכלו לראות בקישור הזה
voguerunway









You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts