לצאת לחופשה עם הילדים ולהישאר שפויה

1:22



כמידי שנה אני יוצאת לחופשה משפחתית ,
חופשה כזאתי שאני תכלס מבטלת את כל הרצונות שלי לטובת הרצונות של הזאטוטים. 
כמו שכולנו יודעים לנסוע לחו"ל עם כל המשפחה זה עסק לא פשוט גם כלכלית וגם אירגונית.
במרוצת השנים הבנתי שמלבד האירגון הפיזי של הדברים מה לארוז ומה להשאיר 
ישנו החלק מה אוכלים ואיפה מטיילים ומתי פשוט נחים... 
וכשיש לך ארבע ילדים ולכל אחד רצון משלו הסיפור הוא לא פשוט בכלל :)
את הגדולה אי אפשר להוציא מ Sephora ואת הבן המתבגר מחנות הספורט של NBA 
את הקטנות צריך לשעשע וכמובן לדאוג לWIFI כל כמה שעות, בקיצור חוויה שאני ממליצה לכם לנסות .

בין לבין ניסיתי לתפוס קצת נופים


פארק גואל ברצלונה

פארק גואל ברצלונה 


מרפסת המלון בלב הלה רמלבלה

ברצלונה 



הקרוז
עצירה בסרדיניה איטליה

מחשבות על להשאר לנצח במקום המושלם הזה

קפיצה לרומא

רומא

הטיילת בניס




מה שאני עושה בשביל הילדים ....

משתגעות


כמו שאמרתי ילדים הם שמחה גם בחופשה 


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts