ברוכים הבאים לבלוג "מי רוצה להיות פאשניסטה?"

11:24

מי רוצה להיות פאשניסטה???

ברוכים הבאים לעמוד הפאשניסטות!

מדי שבוע אעלה כאן תמונות רעיונות, המלצות אופנה ולייף סטייל.

לפני כן קצת על עצמי
שמי ליאת גרין  בת 36 פאשניסטה, סטייליסטית אישית והפקות אופנה.
 חיה ונושמת אופנה מאז ומתמיד.

חייתי כעשר שנים בלונדון בירת האופנה של אירופה והושפעתי מאוד מהסגנון האירופאי.
כיום מתגוררת בפתח תקווה .
בוגרת בית הספר "ירין שחף" לאיפור שיער וסטיילינג בתל אביב.

את הבלוג הזה שנקרא "מי רוצה להיות פאשניסטה" החלטתי לפתוח בעקבות בקשות ושאלות תמידיות האם חוץ מסטיילינג מול אנשים האם  אני גם כותבת?.
כן כן אני גם כותבת בעיקר למגירה :).
אז החלטתי לשתף אתכן בחוויות הסטייל האופנה ,רעיונות ,הלוק היומי שלי ,קניות השקות תצוגות אופנה ושופינג בארץ ובעולם.

מוזמנות לעקוב בכייף יהיה משתלם מבטיחה!!


שלכן
ליאת

לעמוד הפייסבוק שלי li green on facbook
לאינסטגרם שלי lgfashionista







You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts