London fashion weekend מה שקורה בלונדון לא נשאר שם :)

11:37

לונדון אהובתי.
תמיד כייף לחזור לבקר, אבל הפעם יותר מתמיד.
 נסעתי לסקר וליהנות מ London Fashion Weekend


היום הראשון.
המונית השחורה לקחה אותי עד המקום שכבר המה מאנשים לבושים במיטב מחלצותיהם.
בכניסה התגודדו אנשים שהמתינו בנימוס רב לצילום מול קיר הנושא :)

לבושה בשמלה של Red Valentino - factory 54
תיק : Steve Madden
נעלים :Christian Louboution
צמיד וטבעת : Miola


מיד בכניסה, חנויות הפופ אפ המפתיעות עוצרות אותי, יש לי שעה לבחור פריטים שלא אוכל למצוא בשום מקום.
 וזהו, אני מתמכרת ומיד מוצאת חולצה משולבת ומיוחדת .




בכניסה למתחם V.I.P אני מקבלת שקית ובתוכה סיכה, יומן וכמובן תיק של london fashion weekend
תוך כדי מינגלינג ומבט חטוף באנשים, צדו עיני אישה יפה עם כובע משונה ולא שגרתי. ( ומי אמר שכיסוי ראש זה רק לדתיות ?)


כולנו ממתינים לתצוגה של ISSA אך לפני כן, הראיון עם המעצבים של המותג שמבטיחים קולקציה בלתי נשכחת !!


לפניכם הלוקים הנבחרים שלי מהתצוגה:





 הפינאלה 


ביום השני כבר הגעתי מוקדם יותר, יום שלם לפניי ומספר תצוגות.
 פיניתי לי מספיק זמן לשופינג.
בין כל המעצבים המוכשרים מצאתי את הפריטים הכי משגעים .(עליהם אכתוב בפוסט הבא שלי)
מה לבשתי
שמלה :H&M
תיק: Red Valentino
נעלים : KG
שרשרת: Miola

תצוגות  האופנה של הטרנדים וPETER PILOTO  היה שם קטיפה ,מנומר, פרנזים עור ועוד.
תוכלו לראות בסרטון ובתמונות שלפניכם :








PETER PILLOTO









LONDON FASHION WEEKEND



*בפוסט הבא איפה הכי כדאי לעשות קניות בלונדון 

תהנו 
  ליאת.  




















You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts