הסיילים הכי שווים בימים אלו ועוד סיפור נוסטלגי על ימי השופינג בלונדון.

10:31


צילום : רובי סטודיו 
כובע: טומי הילפיגר ׁ(מתחם שרונה)
חולצה :ANTIPODIUM
חצאית : אמריקן אפריל
מגפונים : KG


לפני כעשור כשהתגוררתי בלונדון, הציע לי חברה להצטרף אליה לסייל הגדול ב 26-לדצמבר
Boxing Day
 השלג אז הגיע עד לגובה  הברכיים, ומאחר ואני ידועה כמשוגעת על אופנה וכשזה בחצי מחיר אז אני פשוט רצה. 
בהיותי אז אמא לילדים קטנטנים ( תינוקת כבת שנתיים, אירגנתי לי בייביסיטר ליום שלם!!) 
אבל אז הודיע לי החברה, "אם את  באמת רוצה פריטים שווים את צריכה להתייצב בפתח החנות בחמש לפנות בוקר" ... לא היה צריך לשכנע אותי יותר מדי, הייתי מוכנה .
בהגיענו לחנות התבהר לנו שאנו שלא המשוגעות היחידות, המתינו שם עוד עשרות נשים לפתיחה..

כן בנות, זה היה טירוף!!
הצעידה בשלג, ההמתנה בתור והטירוף של האנשים כאילו אין מחר, היתה חוויה בלתי נשכחת..
אנשים חטפו והתעמתו על פריטים יחודיים,בקיצור היו אנרגיות מטורפות וכייף גדול.
יצאתי משם עם פריטי לבוש מיוחדים במחירים מצחיקים.

בדיעבד אוכל לומר שבשנים הבאות כבר נרגעתי.. חיכיתי יום יומיים וכשנרגעו הרוחות יצאתי לשופינג בכייף שלי.

השבוע היו לנו מספר שעות של סערה, בלי שלג אומנם, אך עדיין הבריחה את כולנו הביתה ובמקרה הרע גם בלי חשמל. 
ומקום המפלט היחיד היה הקניון...אז כשיש סערה מסתבר שהקניון זה המקום ! מצרפת לכן כאן מבצעים ששווה לצאת בשבילם מהבית ,או אם ממש בא לכן להשאר בבית אפשר לרכוש און ליין.

רשת האופנה TNT במבצע 50% הנחה על הפריט השני לחברי מועדון ומצטרפים חדשים
המבצע אינו כולל נעליים אביזרים ונון סייל  
אין כפל מבצעים
ניתן להשיג במגוון חנויות הרשת
תוקף המבצע  01.11.15


רשת האופנה הוניגמן במבצע מגוון שמלות 99.00 ש"ח תוקף 1.11.15


רשת האופנה  Lee cooper
רשת האופנה לי קופר במבצע לחברי מועדון ומצטרפים חדשרים 50% הנחה על כל החנות ( לא כולל עודפים והלבשה תחתונה  תוקף 17.11.15

מותג אופנת הפנאי נאוטיקה, מזמין את לקוחותיו ליהנות ממבצע בלעדי במדור ה-SALE  של הנשים והגברים ברכישה באתר המכירות: מבחר פריטים עד 100 ₪!
בין הפריטים ניתן למצוא בגדי נשים, גברים וילדים, כולל: מכנסיים, חולצות טיי, חולצות מכופתרות, חולצות פולו, שמלות, חצאיות ועוד.



קניוני עופר בסיילים מטורפים , מזל שיש לי אחד ליד הבית 





באהבה ליאתוש

באו לראות אותי באינסטגרם 
lgfashionista



ליאת גרין 
סטיילינג אישי והפקות אפנה 
מוזמנות לפנות אלי 
052-8484475


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts