מה השמלה שלך אומרת עליך?

10:22




Coco Chanel
תמונה ויקיפדיה

פריט המאסט בארונה של כל אישה היא שמלה שחורה קטנה אותה הנחילה לנו קוקו שאנל האגדית.
אודה ואתוודה הארון שלי מלא בשמלות שחורות קטנות אך גם בלא מעט צבעוניות.

כשאני נכנסת לחנות באופן אוטומטי אני נמשכת לשמלות, בדרך כלל קצרות ובצבעים חלקים. 
במשך הזמן התחלתי להתחבר לחולצות שמלה ואלו החלו למלא את ארוני,  בקיצור מכורת שמלות אנוכי :)

לכל שמלה יש לי אהבה מיוחדת כל אחת מרגישה לי אחרת.
בשמלה אדומה אני מרגישה מושכת ונשית.
בשמלה שחורה קצת סקסית. 
השמלה הירוקה שלי מתאימה לי לעיניים ואני מרגישה בה נינוחה.

אספתי לכן מבחר שמלות מהממות ממבחר מעצבים וחנויות .
מוזמנות לשתף אותי מהי השמלה שהכי הכי אהבתן.

רשת סאקס SACK'S
רשת סאקס משיקה בקולקציית חורף 2015/16 קולקציית שמלות שלא תוכלי לוותר על לפחות דגם אחד במלתחה .
בקולקציה הושקעה מחשבה רבה על מנת שתרגישי שכל שמלה היא האחת .
השמלות מחמיאות ומלטפות את הגוף :)
השמלות מיוחדשות ומתאימות ללוק יום יומי מלא בסטייל או ללוק לא מתאמץ באירוע ערב.

הנבחרות שלי:

690 ש"ח
698 ש"ח 
648 ש"ח
האהובה עלי מכולן 


798 ש"ח
648 ש"ח
צילום :יעקב מהגר


הוניגמן

מבצע על מבחר שמלות
מקולקצית סתיו חורף החל מ 99 ש"ח


לילך אלגרבלי
המעצבת לילך אלגרבלי יוצאת השבוע בסייל מטורף של 50% הנחה באתר .
הקולקציה מציעה מבחר פריטי אופנה נשיים, מתוחכמים, צעירים ונועזים כל הפריטים עשויים מאריגים ובדים טבעיים לא סינטטים ואריגי כותנה ייחודיים.
למי שעדיין לא מעודכנת לילך הינה מעצבת אופנה עם ותק של שנים בתחום הטקסטיל והאופנה המקומית.
המותג הנקרא על שמה LILACH ELGRABLY נמכר ב 60 חנויות ברחבי הארץ .
ניתן להזמין און ליין באתר

במבצע 165 ש"ח
במבצע 175 ש"ח

במבצע 199 ש"ח
במבצע 195 ש"ח
במבצע 189 ש"ח


במבצע 189 ש"ח

צילום : גלעד בר שלו

את החנות מרסקה גיליתי דרך האינסטגרם, מידי יום בדקתי את מה שהעלו והתאהבתי !
וכשהגעתי לחנות התרגשתי מהמבחר העצום של הפריטים שמלות, חצאיות, חולצות ,פריטים טרנדיים ומטריפים .
ברור לכן שהיות ויש לי חולשה לשמלות רכשתי מיד 4 שמלות ! שטווח המחירים 48-104 שקלים בלבד לפריט !!
כן כן חנות מטריפה גדולה במחירים קטנים ממש !

מתוך האינסטגרם של @maresca.now


לטובת מי שעדיין לא עוקבת אחרי באינסטגרם ! יש כאלה ???
 צילומי מסך של מצעד השמלות שלי באינסטגרם 
ברניקי
Maresca
Topshop

Tad Baker
Galita
Zara
Zara
J  Private collection
חנות מדהימה בלונדון
H&M
Rad Valentino
NEXT


מוזמנות לעקוב אחרי באינסטגרם ולהיות מעודכנות באאוטפיט היומי שלי
lgfashionista

אוהבת 
ליאתוש 

יש לכן שאלות מעונינות בסטיילינג אישי / מסחרי 
מוזמנות לצלצל אלי 
052-8484475



You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts