בוטיק מיוחד לפאשניסטות

7:00

בפוסט הקרוב אשתף אתכן על תצוגת אופנה מיוחדת בה לקחתי חלק ועל בוטיק אופנה מקסים, שכל פאשניסטה חייבת להכיר .

כשג'נט מודיעה שיש תצוגה אני מיד מתייצבת.
הריגוש הזה של מאחורי הקלעים בשילוב אופנה חדשה מחו"ל, דוגמניות ואנשי מקצוע, מביא אותי בכל פעם מחדש להופיע ולהנות מערב בלתי נשכח של אופנה אהבה ונישנושים טובים.


ג'נט היא בעלת הבוטיק J Private Collction הממוקם ברעננה. בוטיק נחשב עם פריטים אופנתיים המיובאים מחו"ל ופריטים של מעצבות מיוחדות בארץ.
את הבוטיק אני מכירה כבר זמן רב ובכל פעם שאני מגיעה אני מיד מוצאת כמה פריטים שמשמחים אותי ומתאימים לי בדיוק!
ג'נט כבר מכירה את  הטעם המיוחד שלי ובנסיעותיה לאירופה היא בוחרת פריטים במיוחד בשבילי, וכשאני מגיעה היא מיד שולפת אותם עבורי.

הבוטיק שממוקם במפלס התחתון של הוילה המהממת של ג'נט, מושך אליו נשים רבות עם טעם טוב אך לא רק בגלל הבגדים
אלא גם ובעיקר בגלל היחס וההרגשה הטובה שג'נט נותנת ללקוחותיה כאילו היו חברותיה מאז ומתמיד.
זאת חוויה קניה, חברות ועוד הרבה דברים טובים אחרים.
ג'נט נוסעת לאירופה (בעיקר איטליה וצרפת ) ושאר רחבי העולם כדי להביא פריטים מיוחדים שלא ניתן למצוא בארץ.
לכן כשאני קונה אצלה שמלה או כל פריט אחר וכששואלים אותי מהיכן, אני מדגישה שזה מהבוטיק של ג'נט אבל השמלה היא יחודית ובדרך כלל לא תוכלי למצוא אותה שוב !
מצד אחד אחד זה מתסכל אך אותי זה תמיד משמח מכיוון שפריטים יחודיים חייבים להיות בכל ארונה של פאשניסטה, ולכן אני בוחרת בדרך כלל רק פריטים שיש מהם רק אחד!!

פעמיים בשנה מקיימת ג'נט תצוגת אופנה אקסלוסיבית, ובה היא מארחת נשים מקסימות שיודעות ומבינות את הפלוס ברכישה מבוטיק איכותי. את הצוות המקצועי בתצוגה מנהלת גלי גרינפלד (מנהלת מגמת סטיילינג ב "ירין שחף"),
הצוות מונה מאפרות, מסרקות, ומלבישות.
מיד בסיום התצוגה ניתן לרכוש את כל הפריטים מהמסלול ! חויה מטריפה משום שברוב המקרים ישנו רק פריט אחד שאליו מייחלות נשים רבות ואז....הקודמת זוכה!
הבוטיק מציע מבצע שבועי של פריטים לרכישה בהנחה עם משלוח עד הבית.

מצרפת לכן את התמונות מתצוגת האופנה האחרונה של גנט - קולקציה סתיו חורף 2015-2016

כמו כן קישור לכל התמונות מדף הפייסבוק של הבוטיק !
דף הפייסבוק של הבוטיק

תצוגת האופנה סתיו חורף 2015-2016

הלוקים הנבחרים שלי מהתצוגה
צילום : רמי זרניגר








גלי גרינפלד 
התכשיטים של miola  נמכרים בערב זה 
מרי וג'נט  מרי יד ימינה של ג'נט
הנישנושים
מפנקת את האורחות בשמפניה 



לסיום יקרות שלי
הבוטיק שווה ביקור כמובן בתיאום מראש עם ג'נט 

אוהבת אתכן 
תמשיכו לעקוב 
מבטיחה להפתיע 
lgfashionista
ליאת
0528484475


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts