H&M X BALMAIN הייתי שם ושרדתי כדי לספר !

7:59





וווא סוף סוף הגיע היום הזה 5-11-15
האמת שממש חיכיתי לזה בין כל המטורפים בעולם הייתי גם אני שעקבה בדריכות אחרי הקולקציה בכל המדיה האפשרית .

ועכשיו במבט לאחור יש לי כמה תובנות !

אבל לפני כן, הנה מה שקרה שם.
ביום רביעי בערב עליתי לקומה השניה בעזריאלי לראות מה קורה בחלונות של של h&m.
ומה שראיתי בעצם היה שעון שספר את השעות לפתיחה המיוחלת של המכירה הכי מדוברת ,
כשפתאום אני שומעת מישהו קורא בשמי ומגלה שיש עוד כמה משוגעים לדבר 
מסתבר שיש כמה שהחליטו לישון בכניסה לחנות :) טוב נו אני לא עד כדי כך משוגעת ,
אבל נלחצתי איך באמת אספיק לרכוש את הפריטים שנפשי חשקה ??!!

כמו שאתם יודעים אמא לילדים אנוכי ואין מצב שאשתגע  עד כדי כך . לכן חזרתי הביתה והופעתי למחרת בבוקר לטירוף האמיתי . לא לפני שפיזרתי את הילדים בבתי הספר כמו אמא טובה :).
הגעתי לקניון עזריאלי בשעה 8וחצי והצטרפתי לתור של הגברים כי לתור של הנשים לא היה לי סיכוי. 

נדהמתי מהטירוף של הגברים ! שלא הותירו בשניות מאום על המדפים .
אבל יותר מכל אהבתי את אחוות הנשים שחוויתי בחדר ההלבשה עם בחורה בשם שירן ועוד כמה שלא יודעת את שמן .

התור לקופה היה הכי קשה מסתבר שדווקא בימים קשים כאלה המזגן מחליט להתעייף !

מה שקרה בדרך עד לתשלום היה מטורף לחלוטין תוך כדי המתנה ארוכה אנשים ניסו לשדל אותי למכור להם קפוצון במחיר מופקע !!!!
סליחה בעצם למכור להם את הזכות לרכוש את הקפוצון .את חולצת הטריקו עם הסמל של בלמיין ממש בכו לי שאמכור !

לאן התדרדרנו !!
שוק שחור אמיתי היה שם ! נשים שלא היה להם חפץ בבגד שאצלן סירבו לתת לנשים שהמידה התאימה להן !!

לסיכום ,לא המתנתי בתור שעות ! ולא ישנתי שם בלילה ! והצלחתי להשיג את מה שרציתי :) את הפריטים החביבים שבחרתי לי  ולבן שלי באתר מבעוד מועד הצלחתי לרכוש !
 
את כל הנצנצים החרוזים המיותרים השארתי לכל מי שהיה בא לה להתחפש !! ( היה שם חרוזים במשקל !!!)
חייבת תודה לבחורה מתוקה שהכרתי בשם שירן !!
מסקנה סופית צריך לדעת עם מי להתחבר בטירוף שכזה .
אוסיף ואציין הסחר לא הסתיים בחנות אלה הגיע עד לחניון , אישה אחת רדפה אחרי לספר לי שיש לה שמלה ורודה מנצנצת למכירה אם בא לי ?!!? הלוו מה נראה לך ?

מה שהצלחנו לצלם בטירוף שהיה ,בכל אופן באנו לקנות !
תהנו :) 


הקהל !!
אני 

אלה שיישנו שם בלילה 






היא רק רצתה לקנות ! צילום: יעקב מוהדב
הג'קט ההורס שהצלחתי להשיג 
לקוחה מאושרת שיצאה מהחנות העדיפה להשאר בעילום שם
צילום : יעקב מוהדב

כך זה נראה בלונדון



חברים לתור עייפים אך מרוצים!!                                 





נפגש בפוסט הבא 
אוהבת ליאתוש 

תמשיכו לעקוב אני תמיד מפתיעה 




סטיילינג אישי והפקות אופנה 
052-8484475

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts