למי קראת משקל נוצה ???

5:08

איך אפשר בלי סטארבקס

לפני כשבוע שבתי מחופשת שופינג קצרצרה בלונדון.
הפעם, התלוותה אלי מלי אחותי האהובה .
זה לא היה טיול שופינג שגרתי כפי שאני רגילה בדרך כלל, זו הייתה חופשה שונה מהרגיל...
מעבר לחברות ולכימיה המטורפת שיש בינינו, חווינו יחד המון חוויות משותפות ומצחיקות , האווירה, משפטי המחץ שהפכו למטבע לשון  והמזג האוויר הנוח-קריר אך נסבל .
בקיצור היה פשוט כייף!!

למה אני מספרת לכן את כל זה?

אז ככה 
הפעם, היינו בחיפוש אחר אאוטפיטים לא רק במשקל נוצה ( ככה מגדירה אותי אחותי ), עבור אחותי הפאשניסטה .
וראו זה פלא , זה היה קלי קלות .
מצאנו פריטי לבוש טרנדיים, צעירים, צנועים ומהממים במחירים שפויים.
בארצינו הקטנטונת כל נושא המידות מעל 42 תמיד קצת יותר מורכב ...
לאחר שלושה ימי שיטוטים, חזרנו מלאות כל טוב .

הפונפונים שהוסיפו לנו שיק לטיול
קאמדן טאון עם כובעים רוסיים כי ממש היה קר



סירטון קצר כמה אחותי היתה מאושרת אחרי הקניה בפרימארק


ומה קורה לבנות ישראל היפות והמלאות באהבה שנותרו כאן בארץ?
כאן בשבילכן תמיד והיום אשת בשורה אנוכי !!
לא מעט זמן שאני עוקבת באדיקות אחרי מלכת הפלאס סייז גאלה 
והשבוע היא מארגנת לכן אירוע שווה לכל היפות והאהובות גן עדן של מידות לסוף שבוע שלם,
סטנדאפ, תצוגות אופנה והרבה הרבה פאן... 
אז הנה הקישור לאיוונט בפסייבוק



כמו כן לאחרונה גיליתי את בית האופנה  "הגרה"
בית האופנה "הגרה" השיק קולקציית ג'ינסים עכשווים ומחטבים שטווח המידות שלה  38-54
והכל מיד אין ישראל :) אני אהבתי! ממליצה לכן להציץ באתר .






לאתר הגרה


בא לכן לבוא איתי לשופינג עם סטיילינג אישי?
מוזמנות לפנות אלי 
0528484475

ולעקוב אחרי ההאוטפיט היומי שלי באינסטוש ובפייס 

אוהבת 
ליאת 

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts