ענייני נשים ומה שביניהן...

6:37




מה שלא רואים לא נחשב
כך טוענות  נשים ונערות רבות.
מה שאינו נראה לעין לא צריך להשקיע בו, כי מי באמת יציץ ויראה מה אני לובשת מתחת לשמלת הערב
שנראית מושלם עלי ??
ובכן יפות שלי טעות !
הלבשה תחתונה וכל מה שאנו לובשות מתחת לבגדים משפיע מאוד על המראה החיצוני שלנו,
הלבשה תחתונה שאינה במידה ובגיזרה הנכונה לגוף שלנו ממש יכולה לעוות את הגוף.

ואם בהלבשה תחתונה עסקינן ...
בשבוע שעבר נכחתי בהשקה אינטימית וקסומה במלון בראון היוקרתי.
ההשקה של רשת האופנה וההלבשה התחתונה Expose.
 הרשת החלה לשווק מבחר גדול של הלבשה תחתונה ממותגי החזיות המובילות בעולם עם מבחר מידות עצום ומתאים לכל סוגי הנשים.
בין מותגי החזיות ניתן לראות את :
 Lovable, Selmark, Dim, Fila, Bali, playtex
מגוון רחב של חזיות המשלבות נשיות , סקסיות ונוחות, בגזרות שונות ובמבחר מידות.

הבחירה שלי היתה חזיה של המותג Loveable נוחה ורכה מבד נעים חזיה שנקראת IN AND OUT.
החזייה משולבת עם ברזלים שניתן להוציא ולהכניס לפי הנוחות ! התאימה מאוד לצרכים שלי !
חזייה נוספת שמשכה את ליבי היתה החזייה /גוזיה השילוב של שני האופציות פשוט מעולה !
מתאימה לספורט או לנערות בשלבי המעבר בין גוזיה לחזיה !
בהיותי אמא לנערה מתבגרת ועוד 2 בנות בדרך לשם... החוויה הראשונית של בחירת חזייה מתאימה היתה חוויה מתישה :)

עם כל המבחר שקיים השמיים הם הגבול.

הנבחרת שלי! נוחות מקסימלית 


את החזיות ניתן להשיג
ברשתות הבאות
"משביר לצרכן", H&O, פיתויים, אפרודיטה, אינטימה, לבנבנים, את, בנוגע לגוף, בוניטה דה מאס ...
והמחירים : 230-599
טווח המידות G-110 - B-75
רוצו להתפנק.....


כמה דברים שחשוב לדעת על חזיות

* כ-80% מהנשים בישראל לובשות חזייה שאינה מתאימה להן.
* מידת החזייה מורכבת ממספרים ואותיות, המספרים מייצגים את היקף החזייה, האותיות מייצגות את עומק הקאפ.
* חזייה אחת לא דומה לרעותה במידתה. גם אם קונים שתי חזיות שונות בעלות אותה מידה של אותו מותג, עלולה להיות התאמה שונה לגוף עקב שימוש בחומרים שונים בין החזיות או גזרות שונות .
* הנשים בלות החזה הגדול נמצאות באנגליה :) .
* בכל יום מיוצרות 4 מליון חזיות חדשות ברחבי העולם .( הזן הנשי שולט כנראה)
*רוב הנשים יחליפו את מידת החזייה שלהן לפחות כ- 6 פעמים לאורך חייהן.

אם עדיין לא מצאת את החזייה המותאמת לך אני מזמינה אותך ליום סטיילינג אישי כולל התאמה אישית של הלבשה תחתונה בשילוב יום כייף :) 052-8484475


ההשקה ומינגלינג של בוקר עם חברות טובות ודוגמניות הורסות ....




....The bra says everthing 
לא מאמינה שיש למישהו זמן לקרוא ספרים במלון הזה 

אוראל הפאשניסטה  ואני במינגלינג 
קיארה פארני ואני זה אהבה 

מיכל פורטמן ואני מנסות לעשות סלפי 



 אוהבת
ליאתוש

מוזמנות לעקוב אחרי גם באינסטוש
lgfashionista







You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts