הקריירה החדשה שלי במשחק... מסלולי שופינג 2016

12:11





מה קורה שאת מוצאת חברה ומתברר שיש לכן אהבה משותפת?
ואיך החיים שלי מישראלית יורדת וחוזרת, השתנו כשהכרתי את חלי.

את חלי הכרתי בהשקה כלשהי,
בדיוק כפי שרובנו מכירות אחת את השניה כקולגות.
עד מהרה נהפכה ההיכרות לחברות ושיגעון לדבר.
בוקר אחד בעודנו לוגמות בנחת קפאין לגוף ולנפש, שיתפה אותי חלי בחלום שלה , להוציא סירטונים למסלולי שופינג!

ובכן היות ואני מתכננת מסלולים יומיים לשופינג בארץ ובחו"ל, מיד קסם לי הרעיון , מיד הרמת כמה וכמה טלפונים  והרעיון החל קורם עור וגידים והרי הוא לפניכם.

כסטייליסטית שהתגוררה לא מעט שנים בחו"ל, לא ממש הכרתי מעצבים ומעצבות ישראליות וחלי פתחה בפני עולם שלם של מעצבים ישראלים, מוכשרים ומיוחדים שפתחו בפנינו את הבוטיקים שלהם.

"מסלולי שופינג עם חלי וליאת"

סירטון שיראה לכם איך להפוך מסע קניות מתיש למסלול מהנה ומוצלח.

תפרגנו לנו בצפיות
וגם באינסטוש






אוהבת 
ליאתוש
0528484475

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts