חולת אהבה אני....

3:44



אני ליאת גרין חולת אהבה ...אהבה לנעלים...
כן מודה אוהבת נעלים !!  וזה השלב שאתם עונים ליאת אנחנו אוהבים אותך...:)

כמו הרבה נשים
"נעלים" זאת אחת ההתמכרויות הקשות שיש לי 
כל עונה והשיגעון שלה 
אני אוהבת כמעט את כל הסוגים ...
אבל במיוחד את עונת הקיץ ואת האצבעות שצבועות בלק, בדרך כלל באדום מבצבצות מהסנדל... 

לאחרונה הוזמנתי להציץ בקולקציית הקיץ של כמה מהחברות המובילות בארץ לנעלים מהקל אל הכבד מהזול ליקר
אלו הנעלים שנבחרו אצלי לקיץ הקרוב .

מותג הנעלים TOGO 
מציג קולקציה מרשימה קייצית רעננה ולא רק לנשים אלא גם גברים, נשים, ילדים וילדות 
החל מסנדלים מרשימות בצבעים נועזים ורכים 
וכלה בסנדלי קיץ לקטנטנים 













מותג ההנעלה המצליח ניין ווסט הציג את הקולקציה דווקא בבית קפה פוסון כיאה למה שהציגו שם הצבעים והמבחר היו מרשימים ובמבחר סיגנונות והיה לא מעט ניחוח צרפתי :)







בניחוח צרפתי במקום עוגיות נעלים על המדפים

ואחרונה חביבה חברת בריל שפתחה לאחרונה חנות SHOW OFF בגן העיר בתל אביב מציגה את מותגי הבית
nine west,marc fisher, guess, lacost ועוד...


במיוחד אהבתי את שילוב התיק והנעל התאומים מבד גי'נס

וכמובן לא עמדתי בפיתוי ורכשתי את הסנדל הסופר קול, גבוה ונוח מאוד 
של מותג הנעלים, הבגדים והתיקים GUSSE







מזמינה אתכן להציץ בארון הנעלים האישי שלי
ולקבל ייעוץ סטיילינג אישי
בטלפון 0528484475
או דרך המייל greenliat79@gmail.com

מזמינה אתכן להמשיך לעקוב בפייסבוק
באינסטוש בסנאפ וכמובן לא לשכוח להרשם לערוץ היוטיוב "מסלולי שופינג עם חלי וליאת" 

אוהבת ליאתוש

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts