אירוע של פעם בחיים

12:16


שמלה  יעקב דוק
איפור גלי גרינפלד
שיער רותי ברג (תוספות איטה פישר)
תכשיטים אמדוריה
צילום משה גלבר


מכירים את זה שאתם מתארגנים לאירוע חודשים מתכננים, קונים, מתעצבנים, מתווכחים חוגגים
ואז הכל נגמר בכמה שעות של חגיגה ...



אהובות שלי


לפני כשבוע חגגנו לבן שלי בר מצווה 
התכוננתי המון חלמתי, רציתי, טסתי,חיפשתי... 
ולבסוף בחרתי בטובים שיהיו לצידי ביום המיוחד הזה. 
וכמובן הבן שלי התכונן והיה נרגש ...
הפפיונים המושלמים בהגזמה 

ביום המיוחד שהגיע מהר מהצפוי 
החלטתי שאני רגועה ...
אני טיפוס לחוץ למי שלא מכירה אותי מקרוב . חייבת שהכל יהיה בשליטה וידפוק כמו שעון 
תכננתי הכל לפי זמנים ושעות .
האירוע היה מדהים מעל המצופה 
מרגש ומיוחד נהנתי מכל רגע
וכל כך שמחתי מהבחירות שעשיתי 
מוזמנות לראות את התהליך שעברתי בדרך לאירוע מושלם בסרטון של איך בוחרים בגד לאירוע ולשבת בר מצווה 






מה לבשתי ? ואיפה קניתי ?
את השמלה לבר מצווה וכל השמלות של הבנות תפרתי אצל יעקב דוק המעצב המוכשר
בבוטיק ששוכן בדיזנגוף 209 בתל אביב (; 
תכשיטים עבורי רכשתי מאמדוריה תכשיטים

נעלים דולצה גבאנה

נעלים לחתן הבר מצווה KURT GEIGER



נעלים דולצה גבאנה


נעלים nine west

אביזרי השיער לבנות, קשתות לשיער Topshop uk 



חליפה לחתן הבר מצווה רכשתי בnext uk 
פפיון שנבחר במיוחד לפי מידות הילד רכשתי בfactory 54



לשבת בר המצווה שהיה אירוע מקסים לא פחות מהאירוע עצמו 
רכשתי בגד מדהים מחנות TUCH עליונית סטייל דולצה גבאנה עם  חצאית ארוכה ויפה בצבע האהוב עלי ירוק .מושלם לטעמי (כמו שניתן לראות בסרטון) 
שמלה נוספת מקסימה שרכשתי בלונדון ממותג שנקרא יוניק 21 שמלה בצבע שמנת עם נעלים
 סופר יפות ואדומות Dolce Gabbana
מלון איילנד נתניה


תוספות לשיער באיכות הכי טובה שיש מאיטה פישר .


יש לכן אירוע בקרוב אשמח לעזור לכן בייעוץ איפה ומה לקנות על מנת להפוך את האירוע שלך למושלם 
ניתן לייצור עימי קשר בטלפון 
0528484475 או דרך המייל 


אחרי שבוע שאלתי את הבן שלי מה הוא מרגיש? 
ענה בתשובה אופיינית לילד מתבגר היה כייף אבל אני שמח שזה עבר הייתי לחוץ מכל ההכנות 😘😘 
עכשיו בואי נעשה את כל מה שהבטחת ואמרת אחרי הבא מצווה נדבר על זה .... 
וואא כמה עבודה יש לי 😘😘😘

אוהבת 
אל תשכחו להירשם לערוץ היטיוב שלנו 
וגם כאן בבלוג
נשיקות


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts