מומלצי חודש אפריל-מבית קפה באווירה ביתית ועד שמלות מתוקות לנסיכות.

10:37



מומלצי החודש שלי

                                    

הפינה המופלאה הזאת שאציג אחת לחודש תרכז את הבחירות שלי של החודש החולף
דברים שנהנתי מהמם רכישות שוות וסתם המלצות מהלב :)
חודש עמוס לפנינו והמכירות וההכנות לחג בשיאם.
פסח הוא אחד החגים הכי הכי כייפים ולמה ? כי הוא מביא איתו את האביב החום וריח של חופש באוויר.

אז ברוח האביב אני אציג בפניכם סנדלים שאהבתי ואיתם אני מתכוונת לפתוח את הקיץ

Red valentino factory 54

הסנדלים האדומות לרשת SCOOP
סנדלים גבוהות בצבע ניוד התאימו לי במיוחד 
צילום: מוטי דהן




שעון קיץ מרגיש יותר טוב עם שעוני TORY BURCH לראשונה בארץ ברשת פדני


cutie pie אביזרי ראש
הקיץ הזה לא רק למבוגרים מותג ילדים חדש בארץ לשמלות סופר מתוקות ואביזרי שיער.
אז לכל מי שחוגגת בת מצווש הקיץ 
השמלות האלו בשבילכן TUTU DE MONDE
לרכישה ישירות מהאתר www.cutiepie.co.il




המלצה כמעט אחרונה ושווה היא דווקא לבית קפה חמים ואהוב שממש ממש במקרה נכנסתי אליו.
ביום חמישי האחרון הושקה קולקציית הפרחים של ״ללין״ קולקציה המסמנת את בואו של האביב
פרחונית,צבעונית ורומנטית. 
החנות שבדרך כלל לבנה נצבעה בפרחים ומתנות לחג שוות במיוחד .



אז אחרי שבילינו בללין ושמנו זר על ראשינו 
הלכנו כמה בלוגריות שוות לשתות קפה בבר לחם שצמוד לחנות ללין. מיד בכניסה קיבלה אותנו הבעלים שירה במאור פנים וכבר הרגשתי בבית .
לקפה היה טעם מיוחד והמאפים היו ביתים ונפלאים ממליצה בחום על מאפה הקינמון היה לי טעים בטירוף.


מימין לשמאל : לנה, שירה בעלת בית הקפה , נטע, אני, חלי ואסיה .

איפה קונים :
סנדל סגול: פקטורי 54
סנדל ניוד גבוה : רשת גויה 
סנדלים אדומות : סקופ
שמלות לילדות ואביזרי שיער : www.cutiepie.co.il
בית הקפה ״בר לחם״ רחוב קהילת סלוניקי 7 תל אביב .

מקווה שאהבתן 
ההמלצות הן מהלב אז תהנו 

באהבה 
ליאתוש



You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts