יציאת מצרים מודרנית ...הפקת סטיילינג בלתי נשכחת

14:16


לא כל יום מבקשים ממני לטפס על הר !
כן הר ממש 
לא בעיה שצריך לפתור ונראית כמו הר (; ממש הר!! מודה כמעט התייאשתי באמצע 
אבל לבסוף היה שווה !


כחלק מעבודתי כסטייליסטית אני אוהבת הפקות סטיילינג לא שיגרתיות 
לפני כשבוע בערך ארזתי את מטלטלי ובשתיים בלילה יצאתי לכיוון דרום, היעד- מצדה ! 
כן ברור שהייתי שם אבל הממ איך לומר אף לא באמת טיפסתי עליו..
 החויה מטורפת, התחלנו בחושך וסיימנו כשהשמש כבר היתה ממש מעלינו .
הרפתקה של ממש אבל כשמדובר 
בדוגמנית והשחקנית הדתיה בתיה שיף אני מוכנה להכל.
איתנו הצלם ניב שמעון המוכשר 
ושניאור שיף בעלה של בתיה .
לא קל ללוות אישה דוגמנית וקל וחומר דתיה (; 
החל מבחירת הבגדים וכל הניאונסים וכללי הצניעות שצריך לשמור . 
ואיך באמת מתלבשים בשטח ? כאשר על צניעות לא מתפשרים ? 
מסתבר שגם על זה חשבנו ושניאור ארגן חדר הלבשה נייד רעיון אדיר שאני לקחתי אותו קצת קדימה מדי 😜😜
אז לא אלאה אתכם בדיבורים כל ההפקה כאן לפניכן
סטייל יציאת מצרים מודרנית 
 תפרגנו עבדנו קשה 


חייבת לציין שהיה לי כייף לעבור את החוויה הזאת איתם ואת בתיה תראו בקרוב עוד הרבה אז תתכוננו ..
כי גם דוגמניות דתיות יש !!

העגילים המהממות בסטייל אתני  ניתן להשיג ב miola 






מטפחת מדהימה ניתן להשיג אצל ד"ר מטפחת חגית רז


משקפי שמש נדירות מ" וודי " ניתן להשיג בבוטיק של גנט 









אשמח לשמוע את תגובתכן

להזמנת שירות סטיילינג אישי או מסחרי הפקות אופנה
מוזמנים לפנות אלי 0528484475
חג שמח ליאת
האינסטגרם שלי מחכה לכן מוזמנות לעקוב @lgfashionista

You Might Also Like

2 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts