#MET GALA

23:52

#metgala
זה האשטג שהכי היה בשימוש בלילה האחרון 
האירוע האופנתי של השנה ערב הגאלה של מוזיאון המטרופולין.
בחסות אנה וינטור ומגזין ווג
שהתקיים במוזיאון המטרופולין בניו יורק
מי הגיע ?מי כמעט התחשמלה? מי הגזימה? ומי שבר מוסכמות.  
ומה השמלה שהייתי בוחרת לעצמי לו הייתי שם :)
בואו לראות בתמונות

שוברי המוסכמות 
קים קרדשיאן האגדית הגיע כיאה לה בשמלה של בלמיין הדוקה עד כאב כהרגלה.
אבל מי שלצידה לא ממש טרח והגיע עם הקוד לבוש הידוע אלה בחר לבלוט בגינס קרעים אופנתי ... טישרט וג'קט,
לא יודעת בדיוק מה עבר לו בראש אבל בטוחה שזה היה חריג עד כדי ....

קים וקניה
קים בשמלה של בלמיין

המחשמלות
השמלה שאני אישית הייתי מפחדת ללבוש אותה ולא מפאת גובהי 
פשוט מסכנת התחשמלות 
חייבת לברר עם זאק פוזן איך הוא תפר אותה
שמלה מהסרטים
תמונות אינסטגרם





karolina kurkova בשמלה של marchesa fashion
מגיעה עם מתג הפעלה
 טומי הילפיגר בשמלות סקסיות שעוצבו במיוחד 
ג'יג'י חדיד עם בן זוגה זאיין בשמלה של טומי הילפיגר 
הדוגמנית בהתהוות היילי בולדווין בשמלה של טומי הילפיגר 

beyonce בשמלה של גיבנשי (ברבי)
charlotte casiraghi בשמלת קומות גוצ'י נדירה
דקוטה גונס בשמלת משי של גוצי

jassica chastain בשמלת פרדה

tabitha simmons בשמלה דולצה גבאנה נסיכותית

zoey deutch בשמלת דולצה גבאנה פרחונית 

zoe saldana בשמלת דולצה גבאנה טווסית להחריד:)

kate bosworth בשמלהת דולצה גבאנה


katyperry בשמלת פרדה
גם מותג H&M היה על השטיח האדום בערב נוצץ זה
מצעד השמלות של h&m
תמונות יח"צ

לאקי בלו פיפר סמית
היילי סטיינפלד

גניפר הדסון


אמבר ולטה 

סיארה
למי היה הכי נח ?לטילור סוויפט שהגיע עם סנדלי קשירה 
ושמלת לואי ויטון קצרה בטוחה שהרבה קינאו בה שם!!גםאני הייתי מקנאה 

הייתי שמחה להיות זבוב על הקיר שם
taylor swift בשמלת לואי ויטון 
לו הייתי מוזמנת הייתי שמחה ללבוש את השמלה הפרחונית :)
של דולצה גבאנה ...עד אז נסתפק באירועי ארצינו.
ובהצצה קבועה בסנפצאט


תהנו

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts