המלצות החודש שלי ורכישות שוות ממילאנו

10:35


החודש בדקתי ורכשתי מספר מוצרים 
חלקם אהבתי וחלקם פחות.
אני מתחילה באירוע שהשתתפתי בו אירוע של מייבלין ניו יורק שהשיק סדרת שפתונים חדשה ועל הדרך נתן לנו להכיר את מגוון הפריטים הרחב שיש למייבלין להציע 
ישנם מוצרים שאני משתמש קבוע ואני מאוד מרוצה. 
זה המסקרה המהממת lash sensational  יוצרת אפקט של מניפה מוצר מושלם !!
מוצר נוסף שאני מאוד אוהבת ותמצאו תמיד 
בתיק שלי את הליפסטיק lip pencil
מסדרת העפרונות, פשוט מכורה!! קלים ונוחים לשימוש גם לכאלה שלא יודעות ממש להתאפר 
גווני השפתונים החדשים קייצים וקלילים אהבתי את הניוד 

צלליות בקרם רעיון גאוני ומומלץ! קל לשימוש מתאים גם לאלה שממש אין להם הבנה באיפור 

אני ממשיכה עם הרכישות השוות והפחות שוות  ממילאנו .
באחד הימים בעודי משוטטת ברחובות מילאנו נכנסתי לחנות גדולה VOS חנות טיפוסית במילאנו
סטייל forever21 
התאהבתי ממבט ראשון בסרפן הלבן מבד ג׳ינס  והחלטתי לשלב עם חולצת גינס 
והתוצאה מגניבה לחלוטין.

משקפי שמש של פנדי זאת לא היתה רכישה
אלא אהבה ממבט ראשון 
רכישה שקצת איכזבה אותי היתה השמלה הזאת 
h&m
נראית נוחה אבל השרוולים ארוכים ולא נוחים בעליל! ציון שלי מ1-10 
הוא חמש !

המון זמן חיפשתי כובע שיתאים למימדים של הראש הקטן שלי 😜
מצאתי אותו במאסימו דיוטי במילאנו 
מה אתן אומרות יפה לי כובע ? 
חולצה pinko 

שרשרת ארבעה ילדים וכלב ! התאהבתי 

רכישה שווווה מ sephora
אחת המסקרות הכי שוות מבחינתי 

ורוד זה השחור החדש כיסוי לטלפון קייצי 
דולצה וגבאנה 
כי אי אפשר להגיע למילאנו ולא להכנס לחנויות הענקיות של דולצה גבאנה 
בסאן בבילה 
ולקנח כמובן בבית קפה השייקי להחריד 
שלהם!

בקרוב המלצות חדשות ....
מזמינה אתכן לעקוב אחרי באינסטגרם @lgfashionista
בסנפצאט ligreenstyling
ובערוץ היוטיוב מסלולי שופינג

ליאתוש❤️



You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts