עירונית בקיבוץ !

11:53




רגע לפני שבועות הוזמנתי לעצב לי שעון 
תודו שזה מרגש 
הממ כשהצצתי איפה בדיוק קצת חששתי , מה אני אסע עכשיו עד קיבוץ קבוצת יבנה 
רחוק לי , יש לי מלא לבשל להתארגן לחג ...
אבל אז חשבתי שזה יכול להיות מתנה מושלמת לחג לעצמי לעצב לי שעון במפעל ישראלי לשעונים עדי .
בנסיעה לדרום תמיד תראו את השילוט מבצבץ בצידי הדרך .. 
יום חמישי אני מוצאת את עצמי חמושה בשמלת גינס בדרך לקיבוץ ... בחורה עירונית הולכת לכבוש את הקיבוץ.
קבלת פנים חמה וחלבית קידמה את פני.



לאחר מכן נכנסנו לעצב את השעון 
הבחירה קשה הכל פשוט יפה כל כך . 


מראה המפעל בית מרקחת של ממש! 
עבודה ידנית ישראלית עם נוף מקסים.


הטבעה על השעונים לפי הזמנת הלקוח



בינתיים עד שהשעונים יעברו תחת ידם המקצועית של עובדי המפעל, 
יצאנו לסיור בקיבוץ ... ובכן 
היה מרגש ובהחלט לא שגרתי ... הקש, הפרות, הריח וגולת הכותרת ארוחת הצהרים שהיתה טעימה ולא שיגרתית... בסוף הייתי בטוחה שאני הולכת לשטוף את הכלים אבל מזה פטרו אותנו:). 



חזרנו לקבל את השעונים מוזמנים לראות מה עיצבתי !! 


מתוך עמוד האינסטגרם של שעוני עדי מוזמנות לעקוב @adiwatches

הנה מעט על שעוני עדי : חברת adiwatches מבית קבוצת יבנה היא יצרנית, יבואנית ומפיצה שעונים קרוב ל30 שנה .
החברה משווקת מגוון רחב של שעוני יד תחת המותגים הבינלאומיים TORGON, CITIZEN, TIMAX
וכמובן שעוני הבית ADI, לכל זמן ולכל פעילות : לעבודה לאירוע, לילד ולאביו ,
שעוני יהלומים או ירידה לשטח ,לפעילות ספורט מקצועית או לחיילים .
את שעוני עדי תוכלו למצוא בחנויות בארץ מאילת ועד קרית שמונה באתר האינטרטנט ואפילו במטוסים של אלעל!!!
או ברשתות המובחרות המשביר לצרכן , הבורסה לתכשיטים ג'נטלמן ועוד...

לרכישה  לחצו על הקישור שעוני עדי


אוהבת 
ליאתוש 
מוזמנות להמשיך ולעקוב אחרי כאן 👇
אינסטגרם @lgfashionista
סנאפצט ligreenstyling
בערוץ היוטיוב ״ מסלולי שופינג ״

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts