המלצות החודש של ליאת Buy it or Not

8:08


פוסט ההמלצות הוא פוסט שאני מחכה לו כל החודש.
אני מתנסה ובודקת מוצרים על עצמי או על הילדים וממליצה !
כאמא, סטייליסטית ובלוגרית, החיים שלי מאוד אינטנסיביים ומוצר שמקל עלי ומקצר לי זמן תמיד מתקבל בברכה.
והחודש בסימן תכשירים לשיער, לפנים ו..גם מוצר שווה לבית שרכשתי.

לפי התמונות שלי אתם בטח רואים שהשיער שלי צבוע גוונים, ומאוד דליל !
כמו שכולם יודעים שיער צבוע שעובר תהליך צביעה, פן, החלקות וכו... ניזוק די מהר.
אז החודש קיבלתי שמפו מיוחד להתנסות שנקרא Plantur 21
אחרי בדיקה של שבוע בחפיפה יומיות הרגשתי שינוי משמעותי השיער רך, נעים, פחות פריזי וכייפי וכן הוא גם מעולה לטיפול בעור הקרקפת .
ממליצה!!


מוצר נוסף שמאוד עניין אותי הוא ה"בייבי פוט"
נשים רבות מבלות זמן לא מבוטל בטיפוח כפות הרגלים שלהן, כמוני :)
המוצר הזה מסתבר יכול להקל!
פתחתי את המוצר בתוכו זוג גרביים מלאים בג'ל שאמור להפוך את כפות הרגלים שלך לאלו של בייבי ובלי לצאת מהבית
אממה זה יקח לך שעתיים ... ,צטרכי לשבת עם עיתון או ספר או לצפות בסידרה שווה .. :)
ובכן אני עדיין מעדיפה ללכת לפדיקוריסטית שתעשה זאת עבורי .
ניתן להשיג בסופר פארם.


חיוני כל השנה ובפרט בקיץ הדאורדורנט.
מיוחד עבור נערות בגיל העשרה מוצר מושלם עם הגנה מתאימה לגיל !
טינאגריות ונהנות...

ילדים זה שמחה עד שמגיעים לים או לבריכה ..
שם השמחה הופכת לאחריות כבדה !!
מוצר שאני לא זזה בלעדיו הוא קרם הגנה ומה מיוחד בקרם ההגנה הזה ספרי קרמי קל למריחה ו..פחות שומני כמו יתר הקרמים. אני התאהבתי ובשבילי הוא אחד המוצלחים !!!!


מוצר כייפי נוסף שאני ממליצה! כבר בשימוש הראשון שלי הרגשתי שונה את עור הפנים לא יובש כמו שמרגישים אחרי שטיפה של הפנים אלא ברק, זוהר ורכות
תרחיץ הפנים של קרמה


מוצר אחרון שקניתי מתנה לחג לבית ופשוט הייתי חייבת לשתף אתכן הוא
אננס!! לא מהירקן אלא קישוט לבית ! גם יפה גם דקורטיבי והכי חשוב יעיל! אננס מחזיק ספרים

ניתן להשיג ברשת גולף
ואם אנחנו כבר בקטע של מתנות ...סוף שנה כאן והמתנה הכי מהממת שבחרתי למורה של ביתי היא מארז סופר שווה של חברת "SABON" מתוודה כמעט השארתי אותו לעצמי ....














לקבלת קופון הנחה לרכישת מתנה למורה או גננת יש ללחוץ על הקישור מתנה

מוצרים רבים עברו תחת ידי החודש חלקם ממש נהנתי וחלק היו פחות שימושיים עבורי

נתראה בפוסט הבא
פוסט חופשה !!!

אוהבת ושמחה לשתף
ליאתוש
מוזמנות להמשיך ולעקוב אחרי כאן 👇
אינסטגרם @lgfashionista
סנאפצט ligreenstyling
בערוץ היוטיוב ״ מסלולי שופינג ״

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts