סוגרים שנה עם הרכישות השוות של שנת 2016 ועוד חלומות שהתגשמו !!!

9:12




בטרם עוטה אני על עצמי שמלה מנצנצת ,עקבי סטילטו והולכת לרקוד ולפזז במסיבה מטורפת .
החלטתי לעשות מעין סיכום שנתי אופנתי משלי .
סיכום רכישות שוות יותר או פחות .
מה היו הרכישות האמוציונליות ומה היו הרכישות המחושבות והשוות של השנה החולפת וגם,
 אלו חלומות הצלחתי להגשים השנה.

קבלו את סרטון הרכישות שלי 




ובעניין החלומות ,
מודה ומתוודה יש לי מלא ואני מבקשת להגיע הכי רחוק....
השנה בפעם הראשונה הייתי בשבוע האופנה במילאנו, העיר האהובה עלי , פגשתי מפורסמים ואושיות אופנה מהגדולים בעולם ,התרגשתי ממש כמו הצלמים .בקרתי בתצוגות הכי שוות שיכולתי לדמיין ,כן נו גרמי סקוט חיבק אותי יאאא זה היה אחד הרגעים .
עשיתי סלפי עם ג'יג'י חדיד, הדברים קיארה ועוד רבים וטובים :)
עשיתי הפקות אופנה שוות ומרגשות , נבחרתי להיות בלוגרית אהובה ...
הלבשתי את אשלי האגדית לתכנית טלוויזיה שווה .עדי ארד הזמרת נכנסה לי אל הנשמה ...
וכמובן ליוויתי את בתיה שיף בהרבה רגעים מיוחדים ....

נפגשתי עם נשים מיוחדות בחדרי הלבשה ודרך האאוטפיטים הגעתי אל המון נשמות טובות ובדרך הגעתי אל עצמי , למדתי המון , למדתי לאהוב את האני הפנימי לחלום ולהגשים ...להיות פחות רגישה ולפנות מקום לסליחה ...

עם הפנים קדימה לשנה אזרחית טובה יותר , עם שינויים חיוביים !!!

אז יאללה למסיבה  


You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts