תשעה חודשים של סטייל !!

23:31

תשעה ירחי לידה


נכון שאת הבייבי שלי ילדתי לפני תשע שנים.
אבל החוויה נשארת תמיד בתוכי, 
תשעה חודשים של ציפייה ולאחריה ברכה ואושר גדול ...

כאחת שעברה 4 פעמים את הסצנה הזאת אני מכירה מקרוב את בעיית, אין לי מה ללבוש, אני מידי נפוחה, הבטן גדולה...
שום דבר לא נוח לי והכל לוחץ לי!! 

אז לכל האמהות שבדרך ... ולכל אלו שמתכננות הכנתי עבורכן 4 סרטונים 
איך להיות בהריון ולהרגיש נוח ובסטייל. 
בשיתוף מותג ההריון המצליח מארצות הברית Motherhood Maternity מבית Hַַַַַַַַַַַַַ&O

לא לשכוח להרשם לערוץ היוטיוב שלי
לעשות לייק ולשתף עם חברים:)

מה ללבוש לאירוע?

מה ללבוש בעבודה?


מה תלבשי לקפה עם חברות?




מה תלבשי לפארק או למכולת השכונתית





לתיאום סטיילינג אישי מוזמנת לפנות אלי
כאן בתגובות או דרך המייל

תהנו :)

You Might Also Like

0 תגובות

My Work

My work on vogue Italy

A post shared by Who Wants To Be A Fashionista? (@whowantstobeafashionista) on

Popular Posts